با ما در ارتباط باشید ۲۲۰۹۲۶۱۴-۰۲۱

کوچینگ

کوچینگ یا مربیگری فرآیندیست که درآن افراد مختلف با استفاده از تعامل با فردی متخصص به نام مربی(کوچ)،در جهت توانمندسازی بیشتر و حرکت به سوی افق های روشن گام برمی دارند.

فروش

به عنوان یک صاحب شغل ، اگر به فکر افزایش حداکثر فروش نیستید ، ممکن است شرکت شما به اندازه انتظار شما سودآوری نداشته باشد. بدون فروش محصولات یا خدمات ، یک تجارت به یک سرگرمی یا یک سازمان خیریه تبدیل می شود. نیروی فروش تنها بخشی نیست که مسئول فروش در سازمان است. همه باید بفهمند که چگونه فروش در هر سطح از سازمان ممکن است اتفاق بیفتد. اگر شخصی فروش نداشته باشد ، ممکن است فرصتی را برای کمک به رشد شرکت از دست بدهد.

کار آفرینی چیست

کارآفرینی به انگلیسی:( Entrepreneurship) واژه ای نسبتاً قدیمی است که ریشه فرانسوی دارد به معنای “متعهد شدن ” نشات می‌گیرد، اما معانی دیگری مانند دلالی نیز دارد.
کلمه کارآفرین حدود سیصد سال قدمت دارد و نخستین کسانی که واژه‌ی کارآفرین و مفهوم کارآفرینی را مورد توجه قرار دادند، اقتصاددان‌ها بودند.

کنترل و نظارت

 مقدمه

یکی از ارکان اصلی و اساسی جوامع امروزی سازمان ها هستند و مدیریت مهمترین عامل پیشرفت و رشد یا زوال این سازمان ها می‌باشد ؛ مدیریت عبارت است از انجام کارها به صورت کارا و اثربخش توسط دیگران.

تحلیل کسب و کار چیست؟

تحلیل کسب و کار عبارت است از نوعی روش که به واسطه آن موقعیت یک سازمان بر اساس اهداف و منابع موجود سنجیده می شود و توانمندسازی یک سازمان برای تشخیص و تعریف نیازها و پیشنهاد راهکارهای کسب و کار ،جهت اعمال راه حل هایی برای مشکلات و تغییراتی که برای ذینفعان آن به طوری که ارزش آفرین باشد. تحلیل کسب و کار به آن‌ها کمک می‌کند ساختار، سیاست‌ها و عملیات‌های سازمان را درک کنند.

  • 1
  • 2
بنیاد توسعه کسب و کار سوی تعالی

رسالت ما، تاثیرگذاری و همراهی در خلق و توسعه کسب و کار در جهت اجرا در حوزه مهندسی فرآیندهای فردی و سازمانی و ارائه راهکارهای عملی و کاربردی در زمینه ی ارزیابی، تحلیل، نظارت و کنترل کسب و کار است.

محصولات سوی تعالی
شبکه های اجتماعی

۰۲۱-۲۲۰۹۲۶۱۴ ۰۲۱-۲۲۳۵۶۷۹۲
۰۹۱۲-۷۵۶۱۸۹۱

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد بنیاد سوی تعالی محفوظ می‌باشد.

درود بر شما، برای شروع گفت‌وگو با کارشناسان ارتباط برقرار کنید.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page