با ما در ارتباط باشید ۲۲۰۹۲۶۱۴-۰۲۱

توسعه کسب و کار

کسب و کارهای بسیاری در طول مقطع های مختلف چرخه ی عمر کاری خود، تصمیم می‌گیرند که در حوزه فعالیت خود توسعه پیدا کنند و رشد کنند توسعه کسب و کار روش هایی متفاوتی دارد که سعی ما بر این است که در این مقاله تا حدودی شما را با روش‌های توسعه کسب و کار آشنا کنیم.

تیم سازی

قبل از هر چیزی باید مطلب مهمی را با هم مرور کنیم. اگر مفهوم تیم را ندانیم، نمی توانید تیم خوبی بسازیم و به اهداف بزرگ دست پیدا کنیم. اهمیت تیم سازی و داشتن یک تیم با روحیه به قدری بالا است که نمیتوان آن را با هیچ چیز دیگری مقایسه کرد.

سیستم سازی چیست

در این مقاله ضرورت سیستم سازی را توضیح دادیم و در مورد اهمیت آن در بقا و رشد کسب‌وکارها بحث کردیم. گرچه سایر جانداران رفتارها یا الگوهای سیستماتیک دارند ولی آنها نمی‌دانند تفکر سیستمی چیست و نمی‌توانند آگاهانه به سیستم سازی بپردازند.

برنامه ریزی کسب و کار

برنامه ریزی کسب و کار شامل تمام اهداف ، استراتژی ها و اقداماتی است که شما تصور می کنید برای اطمینان از بقا، رفاه و رشد کسب و کار خود.در مجموع، برنامه ریزی برای طرح خود، به کنترل پاسخگویی و کاهش اتلاف وقت در تصمیم گیری، کمک میکند.

سازماندهی چیست؟

سازماندهی فرآیند تعریف وتصمیم گیری برای چگونگی گروه بندی فعالیت‌ها ،منابع انسانی و ایجاد روابط درست بین آنها برای دستیابی به اهداف سازمانی است. ساختار سازمانی تصریح می‌کند که وظایف چگونه تخصیص داده شوند،

توسعه سازمانی چیست؟

توسعه سازمانی (OD) فرآیندی حیاتی و مبتنی بر علم است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با توسعه، بهبود و تقویت استراتژی‌ها، ساختارها و فرآیندها، ظرفیت خود را برای تغییر و رسیدن به اثربخشی بیشتر ایجاد کنند.

بنیاد توسعه کسب و کار سوی تعالی

رسالت ما، تاثیرگذاری و همراهی در خلق و توسعه کسب و کار در جهت اجرا در حوزه مهندسی فرآیندهای فردی و سازمانی و ارائه راهکارهای عملی و کاربردی در زمینه ی ارزیابی، تحلیل، نظارت و کنترل کسب و کار است.

محصولات سوی تعالی
شبکه های اجتماعی

۰۲۱-۲۲۰۹۲۶۱۴ ۰۲۱-۲۲۳۵۶۷۹۲
۰۹۱۲-۷۵۶۱۸۹۱

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد بنیاد سوی تعالی محفوظ می‌باشد.

درود بر شما، برای شروع گفت‌وگو با کارشناسان ارتباط برقرار کنید.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page